FRUIT OF THE LOOM to jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek odzieżowych na świecie. Ponad 160-letnie doświadczenie w produkcji odzieży reklamowej wzbudza zaufanie klientów. Ponad 30 lat temu Fruit Of The Loom jako jedna z pierwszych marek wkroczyła w europejski świat ubrań reklamowych. Dziś nadal cieszy się dobrą opinią i jest liderem w produkcji odzieży promocyjnej.  

 

Powody, dla których warto odkryć świat odzieży reklamowej marki Fruit of the Loom:
wiodąca rola w przemyśle odzieżowym od 160 lat
jedna z najczęściej wybieranych marek
perfekcyjna jakość, obsługa i rozpiętość kolekcji tekstyliów reklamowych
szeroki wybór: 84 fasony, 34 kolory
fasony dla każdego – Fruit Of The Loom to markowa odzież męska, damska i dziecięca
różnorodne materiały, gramatury, progi cenowe
jedna z pierwszych marek z odzieżą promocyjną przeznaczoną do znakowania, a dziś jedna z wiodących europejskich marek wykorzystywana pod nadruki
zastosowanie: promocja, praca, szkoła, imprezy muzyczne, sport, rekreacja, odzież korporacyjna
kolekcja stworzona z myślą o zdobieniu odzieży
specjalnie zaprojektowane zakłady produkcyjne w Maroku (wiodąca rola w wykorzystaniu najnowszych procesów technologicznych)
produkcja: ponad 2,2 mln sztuk odzieży reklamowej Fruit Of The Loom tygodniowo
50 mln sztuk odzieży w magazynach
przędza Belcoro, która gwarantuje lepszą jakość nadruków, lepsze wyniki w praniu, mniejsze mechacenie, zwiększoną wytrzymałość
stosowane tylko najlepsze, przyjazne środowisku barwniki tekstylne, co oznacza doskonałą trwałość kolorów, identyczność w całej kolekcji odzieży promocyjnej FOTL
naczelna zasada działalności – uzyskanie najwyższej jakości i standardów produkcyjnych
certyfikat potwierdzający brak w produktach substancji szkodliwych dla ludzi lub środowiska.

 

Trochę historii:
Firma Fruit of the Loom została założona w roku 1851 przez dwóch braci z Rhode Island, w Stanach Zjednoczonych. Firma B.B and R. Knight Corporation otworzyła wówczas pierwsze przędzalnie i rozpoczęła produkcję dobrej jakości tkanin bawełnianych i tekstyliów. Pięć lat później narodziła się nazwa Fruit of the Loom, której inspiracją były rysunki owoców wykonane przez córkę jednego z klientów firmy. W roku 1871 nazwa Fruit of the Loom stała się oficjalną nazwą i taka właśnie nazwa została zarejestrowana jako znak handlowy o kolejnym numerze 418. Firma posiada jeden z najstarszych znaków handlowych na świecie, jest starsza od firmy Coca-Cola, żarówki elektrycznej czy torby papierowej. W roku 2002 firma Fruit of the Loom została przejęta przez Berkshire Hathaway Group, której prezesem jest Warren Buffett - jeden z najznamienitszych biznesmenów na świecie. Fakt pozostawania częścią takiej organizacji daje bezpieczeństwo finansowe oraz mocną bazę, na której możemy budować naszą przyszłość. Jako globalne przedsiębiorstwo zatrudniające ponad 28,000 pracowników na całym świecie firma inwestuje w przedsiębiorstwo w sposób ciągły. FOTL cały czas poszerza działalność na nowych rynkach. Taka wizja przyszłości sprawia, że klienci zawsze uzyskują taką jakość i usługi jakich można oczekiwać od jednego z największych na świecie przedsiębiorstw w branży odzieżowej.


 

RESULT - lider w produkcji odzieży reklamowej, BHP i outdoorowej. Ubrania tej marki zaprojektowane są przede wszystkim pod nadruki i hafty. Każdy model odzieży promocyjnej RESULT posiada łatwy dostęp do oznakowania. Główny magazyn firmy znajduje się w Wielkiej Brytanii, co umożliwia szybką wysyłkę do siatki dystrybutorów w całej Europie.

 

Historia powstania marki:
W 1994 roku, opierając się na ponad 20 letnim doświadczeniu w produkcji odzieży reklamowej i outdoorowej, mała grupa pracowników RESULT zaprojektowała i wyprodukowała 10 pierwszych modeli. Ci sami ludzie to obecnie główne osoby decyzyjne w poszczególnych departamentach w  firmie. RESULT to dziś ponad 300 unikatowych modeli ubrań reklamowych i wierzchnich; 3 osobne marki. Oferta ubrań reklamowych to pełna gama produktów:  markowa odzież męska, damska, dziecięca, lekkie i cienkie oraz te z naprawdę wysoką gramaturą. RESULT to również odzież korporacyjna oraz robocza. Każdy znajdzie coś dla siebie, ponieważ w ofercie dostępne są rozmiary od dziecięcych do rozmiaru 4XL. Oferta czapek to duży wybór kolorów,  innowacyjnych materiałów oraz przyciągających wzrok modeli. To doskonałe dopełnienie oferty odzieży promocyjnej, korporacyjnej i roboczej.  Do klasycznych modeli użyte zostały dodatki z polaru, wełny, sztucznego futra  oraz bawełny aby nadać im nowoczesny styl.

 

Bądź jeden krok do przodu z RESULT – liderem w produkcji odzieży outdoorowej. Numer 1 w wyborze doskonałej jakości odzieży reklamowej, dokładnie takiej, jakiej oczekujesz.


RUSSELL
Historia firmy Russell opowiada o kreatywności, jakości i wszechobecnej etyce. Opowieści nie tylko o produktach nowych, lecz także tych od dawna docenianych. Są tu historie o nowoczesnych włóknach oraz reklamowej odzieży damskiej, męskiej i dziecięcej noszonej z dumą. Niektórzy pragną być pionierami. Inni perfekcjonistami. Russell jako wytwórca najwyższej jakości ubrań promocyjnych stale powtarza: „bądźmy najlepszymi nowatorami”. Dlatego właśnie od 1902 roku marka jest liderem w produkcji odzieży promocyjnej i korporacyjnej. Russell aktualnie uchodzi w branży za jednego z niewielu producentów, który dysponuje własnym zespołem projektantów. Każde włókno opowiada swoją historię. Chcemy się z Wami podzielić kilkoma z nich.     

W 1902 roku młody człowiek o imieniu Benjamin Russell zaczął produkcję ubrań promocyjnych z 12 pracownikami na pokładzie. Mając do dyspozycji jedynie 10 maszyn do szycia zapoczątkowali podróż, która zaprowadziła firmę na sam szczyt i uczyniła z niej jedną z najlepiej rozpoznawalnych na świecie marek odzieży reklamowej. Po ponad 110 latach w dalszym ciągu tworzy się tekstylia reklamowe w stylu Russell oraz nadal opracowuje się nowe produkty i procesy.  

Historia i dziedzictwo firmy Russell to powód do dumy, podobnie jak renoma jakości i nowatorstwa, które stanowią fundament tworzenia wszystkich produktów.